Vážení stávající a budoucí uživatelé systémů AZsoft. Na této stránce se Vám budeme snažit upřesnit jak postupovat při zavádění EET (elektronické evidence tržeb) na Vašich provozovnách.

Všechny naše systémy jsou připraveny na EET

Kroky před zahájením evidence tržeb

– zdroj MFČR, www.etrzby.cz

1. Získání autentizačních údajů – od 1.září 2016

Autentizační údaje jsou přihlašovací údaje (jméno a heslo), které slouží k přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb na stránkách Daňového portálu. Zažádat si o ně musí podnikatel předtím, než přijme první evidovanou tržbu, a to jedním z následujících způsobů:

  • Elektronicky na Daňovém portálu (pro subjekty s datovou schránkou) můžete vyplnit zde.
  • Osobně na libovolném územním pracovišti finančních úřadů - Podnikatel získá autentizační údaje okamžitě na finančním úřadě v zapečetěné obálce.

2. Přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb

Podnikatel se pomocí získaných autentizačních údajů přihlásí do webové aplikace Elektronická evidence tržeb, kde bude spravovat certifikáty a údaje o provozovnách. Po zahájení evidence tržeb bude mít poplatník v aplikaci k dispozici také informace o zasílaných tržbách.

3. Oznamování údajů o provozovnách

Před zahájením evidence tržeb má podnikatel povinnost oznámit údaje o všech provozovnách, prostřednictvím kterých provádí činnosti, z nichž plynou evidované tržby. Každé provozovně bude přiděleno správcem daně číslo (označení provozovny), které bude podnikatel uvádět na účtence a v datové zprávě zasílat Finanční správě.

4. Získání certifikátu

Poté, co podnikatel ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb oznámí údaje o svých provozovnách, může přistoupit k podání žádosti o vydání certifikátu. Prostřednictvím certifikátu Finanční správa identifikuje podnikatele při zasílání údajů datovými zprávami. Podnikatel může mít jeden certifikát pro všechna svá pokladní zařízení nebo může získat a využít více certifikátů. Počet certifikátů se odvíjí od potřeb daného podnikatele a je výhradně na jeho rozhodnutí. Na rozdíl od např. zaručeného elektronického podpisu jsou certifikáty pro evidenci tržeb přidělovány zdarma. Návod, jak spravovat certifikáty, naleznete ZDE.

5. Nainstalování certifikátu

Certifikát je následně nutné nainstalovat tak, aby bylo možné prostřednictvím pokladního zařízení evidovat tržby. Postup instalace certifikátů se bude odvíjet od zvoleného typu využitého zařízení (pokladna, počítač, tablet, chytrý telefon apod.) a příslušného operačního systému. V případě potřeby asistence doporučujeme kontaktovat svého dodavatele pokladního zařízení nebo jinou servisní společnost.

24/7 podpora
21 let na trhu
700+ instalací
798 732+ metrů kabelů

Naši spokojení klienti

Našich klinetů si velmi vážíme a ke každému přistupujeme individálně, přesně podle jeho požadavků. V našich referencích naleznete výběr našich dalších zákazníků.

Škoda Auto a.s.
Škoda Auto a.s.
Správa lázeňských zdrojů a kolonád Karlovy Vary
Hotel Riviera, Děpoltovice
Doupovské uzeniny
Maso Pelant Bochov
Restaurace a Sportovní areál Vitality Slezsko Vendryně
Restaurace a Sportovní areál Vitality Slezsko Vendryně
HC Oceláři Třinec
HC Oceláři Třinec
Restaurace Kocanda Děčín
Restaurace Kocanda Děčín
Nechte se kontaktovat Nechte se kontaktovat
— budeme Vás kontaktovat co nejdříve.